چطور بفهمیم که به یک شرکت خدمات پشتیبانی شبکه نیاز داریم؟

آیا با یک مشکل در شبکه مواجه شده اید؟ آیا سرعت اینترنت شما کافی نیست؟ آیا کامپیوتر شما مشکل دارد؟ در اینجا پنج موضوع وجود دارد که نشان می دهد کسب و کار شما برای بازگشت به مسیر درست خود، به خدمات پشتیبانی شبکه نیاز دارد که توسط ما محاسبه شده است.

اساس هر فعالیت شرکتی، مدیریت IT (فناوری اطلاعات) است. شبکه شما باید بدون توجه به موقعیت زمانی از سال، در تمام ساعات شبانه روز در اوج بازدهی کار کند اما در حال حاضر، مدیریت سیستم‌های IT (فناوری اطلاعات) ممکن است پرهزینه و اذیت کننده باشد؛ علاوه بر این، اگر مشکلی در زیر ساخت شبکه شما وجود داشته باشد مانند خرابی سرور، ممکن است از فعالیت‌های اصلی شرکت خود منحرف شوید.

چنین رویه‌ای مستلزم برنامه‌ریزی، بررسی و محاسبات مداوم برای حفظ سلامت کسب و کار آنلاین شما است تا در حالی که مشغول به حداکثر رساندن کارایی شرکت خود هستید، از ایرادات اضافی دوری کنید. با توجه به دامنه موضوع، صاحبان مشاغل اغلب فکر می‌کنند که خدمات آی تی-IT (فناوری اطلاعات) تنها بهانه‌ای برای به تعویق انداختن و منحرف کردن آنها از فرایندهای مهم تجاری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات پشتیبانی شبکه، پیشنهاد می کنیم صفحه زیر را بخوانید:

خدمات پشتیبانی شبکه

چگونه می‌توانید بفهمید که آیا آماده استخدام یک ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه و برون سپاری خدمات آی تی خود هستید؟

موضوع اول:

مشکلات در زمینه IT، پی در پی پیش می آید. به دلیل پیشرفت در صنعت IT، در حال حاضر فناوری‌ها و مجموعه مهارت‌های جدید ما در حال تغییر یا تکامل هستند. با این حال، شما باید با وجود کار روزمره خود، هر یک از این مشکلات را یکی پس از دیگری مدیریت کنید.

راه حل: به کمک یک شرکت ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه کامپیوتری، برای امور کسب و کارتان کارسازتر کار خواهید کرد و از مسئولیت‌های نیروی کار IT خیالتان راحت است و می توانید وقت بیشتری را برای پیشرفت در کسب و کار خود صرف کنید.

موضوع دوم:

زمانی که کارکنان IT شما نمی توانند نیازهای خدماتی شما را پاسخگو باشند. کارکنان IT شما علی رغم وجود فناوری بزرگ به طور قابل توجهی در برآوردن خواسته‌های خدماتی که نیاز به تخصص خاص آنها را دارد، درگیر هستند.

راه حل: برای حفظ عملکرد بهینه سیستم، زمانی که راه حل‌های پشتیبانی مورد نیاز خارج از دانش و مهارت کارکنان شما باشد، به خدمات پشتیبانی شبکه کامپیوتری cencal tek نیاز دارید.

علامت سوم:

زمانی که با اطلاعات حساس و منحصر به فرد سر و کار دارید. اطلاعات مهمی که شرکت شما ذخیره، بازیابی و ارسال می‌کند، ممکن است به خطر بیفتد یا درز پیدا کند، و شما از احتمال وقوع آن مطمئن نیستید.

راه حل: خدمات شبکه cencal tek تضمین می‌کند که اطلاعات حساس، از جمله داده‌های مالی و شخصی و همچنین سوابق پزشکی، به طور مداوم محافظت می‌شوند. در این روش‌های استراتژیک برای جلوگیری از سرقت و نفوذ کارآمد اطلاعات به کار گرفته می‌شود.

علامت چهارم:

زمانی که پیش بینی دارایی‌های IT شما، خارج از قدرت شماست. متوجه می‌شوید که هزینه‌های ماهانه IT شما در حال افزایش است و نمی‌توانید یک نرم افزار دارایی منظم داشته باشید و زمانی که مشکلی پیش می آید، باید هزینه‌های اضافی مربوط به هر مشکلاتی را پرداخت کنید.

راه حل: با همکاری یک ارائه دهنده خدمات مدیریت شده، فقط باید مبلغ مشخصی را برای تمام پشتیبانی بپردازید و برای زمانی که نیاز به کمک اضطراری دارید، با استفاده از این می‌توانید یک برنامه بودجه قابل اعتمادی ایجاد کنید.

علامت پنجم:

زمانی که نیازهای IT را نمی توانید اولویت بندی کنید. محاسبه مجدد هر سیستم مهمی، نیاز به آماده سازی دقیق دارد تا IT و مشکلات مرتبط با آن اولویت بندی شود. البته به دلیل مشکلات دیگر نمی‌توانید این مسائل را حل کنید.

راه حل: می‌توانید نیازهای IT خود را اولویت بندی کنید و سیستم‌های خود را به صورت شبانه روزی، 7 روز هفته، با یک برنامه خدمات مدیریت شده کنترل کنید. سایر ایرادات نیز قبل از اینکه به مانعی برای وب سایت یا کسب و کار شما تبدیل شوند، پیدا شده و برطرف می‌شوند.

اگر هر یک از این علائم در شرکت شما ظاهر شد، وقت آن است که برای کمک با ارائه دهندگان خدمات مدیریت شده و متخصصان فناوری اطلاعات (IT) تماس بگیرید.

درباره lavinnet

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *