نرم افزار CRM

امکانات نرم افزار CRM

فرآیند گردش کار

در نرم افزار روش امکان طراحی مرحله به مرحله ی فرآیند های متعدد و مطابق با نیاز ها سازمان با در نظر گرفتن قابلیت های متفاوتی جهت ارجاع امور و انجام امور به سادگی توسط مدیر سیستم قابل پیاده سازی می باشد.

ارسال محتوا

ارسال محتوا، ایمیل و پیامک گروهی جهت تمامی امور مانند روز تولد مشتری، انقضای خدمات، پیام پس از تماس، پیام و یا ایمیل ارسال کالا با زمانبندی و با ارسال اتوماتیک.

باشگاه مشتریان

ثبت مشکلات و پیغام‌های مشتریان، پیگیری روند پاسخگویی، ثبت تیکت، مشاهده فاکتور و پرداخت آنلاین، گفتگوی آنلاین، امتیاز دهی به مشتری، ثبت امتیاز، ثبت پاداش.

ارتباط با مرکز تلفن

سازگار با سیستم های ویپ، استریسک، الاستیکس، سانترال، مراکز تلفنی، نمایش کالرآیدی و اطلاعات مشتری در هنگام برقراری تماس، ضبط مکالمات.

حسابداری و فاکتور

صدور فاکتور و پیش فاکتور، تعریف کالا با قیمت و مشخصات مختلف، قالب ساز در فاکتور، تایید فاکتور در CRM، سال مالی، پرداخت فاکتور به صورت آنلاین، ارسال فاکتور.

گزارش ساز

گزارش ساز، آنالیز و تحلیل، گزارشات نموداری و تحلیلی از تمامی داده های ورودی نرم افزار، طراحی گزارش با سلیقه شما، قابلیت اتصال به دیتابیس ها، گزارشات نمونه آماده.

گفتگو آنلاین

چت آنلاین، ارتباط با وب سایت، بارگذاری فایل، آرشیو گفتگوها، چند زبانه، کاربری آسان

سیستم زمان بندی

ارتباط با Google و Outlook، انجام خودکار فرایند‌های تکراری، تقویم، ثبت رویداد، یادآوری

کارتابل

ارسال و ارجاع نامه های درون سازمانی به کاربران سیستم، ایجاد نامه، پیوست ضمایم

تجزیه و تحلیل فروش

طراحی فرایندهای استاتیک و داینامیک، تعریف ویژگی فروش، پیش بینی میزان فروش، فعالیت های بازاریابی، هدف گذاری فروش، سهیم کردن کاربران مختلف در یک معامله، دلایل فروش ناموفق، نمودارهای و گزارش های حرفه ای، قیف فروش، تحلیل هدف گذاری، پیشرفت فروش

اتصال به وردپرس و بانک

ارتباط با درگاه‌های بانکی مستقیم و واسط، قرار دادن فرم های CRM در وب سایت شما، پشتیبانی از وردپرس و جوملا، فیلد رزرو وقت، اشتراک گذاری فرم‌ها در وب سایت، سیستم احراز هویت، اتصال به شبکه اجتماعی پیام رسان تلگرام و واتساپ، اتصال به گوگل آنالیتیکس

مدیریت مشتری

ایجاد و طراحی مشخصه های مشتری در بانک اطلاعات مشتریان، امکان تخصیص هر مشتری به کاربران سازمان، گروه بندی مشتریان، ایجاد فیلدهای اضافی برای هر مشتری، نمایش تمامی اطلاعات مشتری، نمایش و مدیریت تماس های مشتریان با سازمان، ارسال فاکتور و محتوا

اتوماسیون و نرم افزار CRM

تعرفه نسخه ابری CRM

نسخه استاندارد

به ازای هر کاربر، ماهیانه
45,500
تومان
  • بانک اطلاعات مشتریان
  • مدیریت فروش
  • سوابق مشتریان
  • مدیریت فروش
  • صدور فاکتور و پیش فاکتور
  • مدیریت فرمهای الکترونیکی
  • داشبورد مدیریتی حرفه ای
  • مدیریت ایمیلهای ارسالی
  • مدیریت پیامک
  • ارتباطات درون سازمانی (کارتابل)
  • گفتگوی کاربران (چت)
  • مدیریت امور و زمانبندی
  • مدیریت زمانبندی ایمیلی، پیامکی
  • تقویم کاری
  • رویدادها و یاد آوری ها
  • گزارشات نمونه
  • ساخت قالبهای آماده
  • سطوح دسترسی کاربران
  • برون ریزی و درون ریزی اطلاعات
  • نمایش کالر آی دی
  • ارسال متن و فایل به تلگرام

زیرسیستم گردش کار

19،500 تومان کاربر/ماه
برای فرآیندهای مختلفی که در شرکت شما رخ می دهد میتوانید چرخه های مختلف کاری تعریف نمایید تا بر مبنای طراحی شما نرم افزار بداند چه زمانی چه کاری را باید انجام دهد.

زیرسیستم ثبت اسناد مالی

19،500 تومان کاربر/ماه
ثبت دریافتها و پرداختها و اسناد مالی، صدور پیش فاکتور و فاکتور، حسابداری، اسناد، تعریف کالا و شروع گردش کار با صدور فاکتور همگی با زیر سیستم مالی امکانپذیر است.

ارتباط با ووکامرس و وب

19،500 تومان کاربر/ماه
این ماژول زمانی که در ووکامرس (افزونه فروشگاه ساز وردپرس) خریدی انجام شود، متناظر با آن خرید در CRM یک مشتری ایجاد و یک پیش فاکتور منطبق با سفارش ثبت می‌کند.

امکانات پیشرفته فرم ساز

13،000 تومان کاربر/ماه
امکانات پیشرفته بخش فرم ساز شامل امکان پرداخت آنلاین در فرم، امکان احراز هویت ثبت کننده فرم، وب هوک و پارامترهای لینک فرم و همچنین قابلیت نمایش اطلاعات فرمها در کانبان بورد، تقویم و قابلیت ویرایش سریع اطلاعات فرمها است.

• مشتری از نرم افزار روی اینترنت استفاده می کند و به ازای تعداد کاربر و مدت استفاده هزینه را پرداخت می‌نماید.
• اطلاعات مشتری روی سرورهای امن داخلی ذخیره سازی می شود و هر مشتری دارای یک دیتابیس مجزا خواهد بود.
• جهت قیمت نهایی نرم افزار هزینه نسخه استاندارد به اضافه هزینه هر یک از ماژول های انتخابی محاسبه می شود.

تیکتینگ و باشگاه مشتریان

13،000 تومان کاربر/ماه
این زیر سیستم امکان عضویت مشتریان در پنل پشتیبانی CRM شما را فراهم می‌کند و مشتری میتواند درخواستهای خود را ثبت و پیگیری نماید همچنین امکان پر کردن فرمهای مورد نظر شما و پرداخت آنلاین را در پنل پشتیبانی به مشتریان میدهد.

زیرسیستم گزارش ساز

19،500 تومان کاربر/ماه
گزارشات متنوعی در نسخه استاندارد وجود دارد با این حال اگر بخواهید گزارشاتی دیگر بر اساس نیاز خود از اطلاعات نرم افزار و یا دیگر دیتابیس هایی که امکان ارتباط با آنها وجود دارد بسازید به این زیر سیستم نیاز خواهید داشت.

زیر سیستم رزرو وقت

19،500 تومان کاربر/ماه
امکان تنظیم شیفتهای کاری، مدت زمان سرویس، زمان استراحت، تعیین بازه فعالیت و عدم فعالیت در این بخش وجود دارد. همچنین با توجه به قرار گیری این بخش در فرمها مشتری میتواند علاوه برا اشتراک لینک مستقیم، فرم رزرو وقت ساخته شده را در وب سایت خود قرار دهد.

ماژول چت با مشتریان

13،000 تومان کاربر/ماه
امکان ایجاد باکسهای مختلف چت جهت قرار دادن در وب سایتها و امکان گفتگوی آنلاین مشتریان با کارشناسان و آرشیو گفتگو ها با این زیر سیستم امکانپذیر می باشد.

نصب نرم افزار روی سرور مشتری
در این حالت نرم افزار به همراه یک قفل سخت افزاری روی سرور مشتری نصب می شود و مشتری می تواند بدون نیاز به اینترنت روی شبکه داخلی خود نرم افزار را استفاده کند. پشتیبانی در سال اول طبق شرایط معین رایگان است و بعد از آن با عقد قرارداد ممکن خواهد بود. جهت اطلاع از قیمت نرم افزار crm به صورت لوکال با ما تماس بگیرید.

جهت مشاوره و راهنمایی در خصوص خدمات و محصولات با ما در ارتباط باشید

880 35 880 021 - 4500 85 44 021

   شرکت ارتباطات شبکه لاوین به شماره ثبت 420103 در آذرماه سال 1390 در اداره ثبت شرکت ها با موضوع ارائه راه کارهای فناوری اطلاعات و ارائه خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری در تهران به ثبت رسید. در ادامه توانستیم خدمات دیگری چون دیجیتال مارکتینگ و طراحی وب سایت و همچنین طراحی و اجرای دوربین های مداربسته را نیز به زنجیره خدمات خود بیفزاییم، و اکنون با بیش از 10سال تجربه در حوزه فناوری اطلاعات آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می باشیم.

small_c_popup-1.png

دموی رایگان

* نسخه رایگان نرم افزار را به مدت 7 روز، آنلاین امتحان کنید.

* اطلاعات کاربری به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

small_c_popup-1.png

سفارش نرم افزار CRM

* نرم افزار شامل نسخه استاندارد می باشد.

* هزینه زیر سیستم ها به نسخه استاندارد اضافه خواهد شد.

* اطلاعات کاربری به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

* یک سال پشتیبانی رایگان

زیر سیستم های مورد نیاز را انتخاب کنید: