ارتباط بین شعب

ارتباط بین شعب از طریق شبکه

سازمان ها و شرکت هایی که از نرم افزار و اطلاعات یکپارچه استفاده می کنند، حتما نیازمند این خواهند بود که دفاتر فروش و یا خدمات پس از فروش خود و یا حتی انبار را به دفتر مرکزی و یا هر شعبه دیگری متصل نمایند. ما در لاوین نت راهکارهای متعددی را به مشتریان خود در خصوص خدمات ارتباط بین شعب از طریق شبکه های کامپیوتری ارائه می کنیم. در زیر به چند راهکار ارتباط بین شعب از طریق شبکه می پردازیم و معایب و مزایای آن را مطرح می کنیم، البته که برای تصمیم گیری در خصوص انتخاب راهکارهای خدمات شبکه حتما باید سازمان شما توسط کارشناسان خدمات راه اندازی شبکه لاوین مورد بررسی قرار بگیرد.

ارتباط بی سیم یا وایرلس

این راهکار ارتباط بین شعب از طریق شبکه، در واقع توسط تجهیزات شبکه رادیویی میکروتیک شرکت لاوین راه اندازی می شوند، بدین صورت که نسبت به فاصله ای که نقاط شما و یا همان دفاتر و یا انبار شما دارند، در هر نقطه آنتن های رادیویی نصب می شود و شما میتوانید به راحتی از نقطه اول مثلا دفتر مرکزی، فایل اکسل خود را به نقطه دوم که دفتر فروش و یا انبار می باشد منتقل کنید.

در این خدمات شبکه، آنتن ها در بالاترین ارتفاع ممکن نصب خواهند شد و هیچ زیانی برای انسان نخواهند داشت. امنیت این نوع ارتباط بالا بوده و امکان نفوذ به شبکه به حداقل خواهد رسید، اما این راهکار شبکه برای مسافت هایی تا 5کیلومتر هوایی در داخل شهر و 10 کیلومتر هوایی در حومه شهر مناسب است و برای فاصله های بیشتر امکان راه اندازی این خدمات شبکه وجود ندارد و می بایست از راهکارهای فناوری ارتباط بین شعب دیگر استفاده نمود.

تجهیزاتی که در این راهکار خدمات شبکه مورد استفاده قرار میگیرد، آنتن های رادیویی میکروتیک می باشد که قابل استفاده در محیط بیرونی و ضدآب و گرد و غبار هستند و درصد خرابی این تجهیزات شبکه بسیار پایین است. به این ارتباط PTP نیز گفته می شود.

همه چیز درباره ارتباط بین شعب

ارتباط کابلی

راهکارهای خدمات شبکه در ارتباط بین شعب دیگری که ما در لاوین به مشتریان خود ارائه می دهیم ارتباط کابل کشی شبکه در مسیرهای نزدیک و ارتباط فیبر نوری از طریق مخابرات و یا مسیر های قابل حفاری توسط تیم زیر ساخت شبکه شرکت لاوین می باشد.

این خدمات شبکه نیز مشابه ارتباط بدون سیم مناسب مسافت های خیلی زیاد نمی باشد و نیاز به کابل شی و حفاری در بستر مناسب محیط بیرونی دارد و یا ارتباط با شرکت مخابرات از طریق زیر ساخت های شرکت مخابرات. این ارتباط قطعا امن بوده و سرعت و پایداری آن نسبت به ارتباط وایرلس بسیار بیشتر است، اما امکان راه اندازی و کابل کشی آن در تمامی موقعیت ها امکان پذیر نیست.

جهت مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید

880 35 880 021

4500 85 44 021

اینترانت

در این راهکار خدمات شبکه شما به شبکه ای داخلی در بستر اینترنت دسترسی پیدا خواهید کرد، بدین صورت که شما در تمامی نقاط از سرویس اینترنت اختصاصی شرکت لاوین بهره خواهید برد و نقاطی که شما دارای اینترنت هستین به شبکه اینترانت نیز متصل خواهد بود، این راهکار هزینه ای مشابه یک نقطه از اینترنت را برای شما خواهد داشت.

این راهکار ارتباط امنی است و امنیت اطلاعات شما در این خدمات شبکه را شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت و اینترانت تضمین خواهد کرد. البته پایداری و سرعت ارتباط، به سایر نقاط شما در این خدمات شبکه بین شعب وابسته خواهد بود. شما در این خدمات شبکه در هر کجای تهران و مناطق تحت پوشش اینترنت اختصاصی شرکت لاوین قرار داشته باشین، امکان استفاده از این سرویس اینترانت را خواهید داشت. سازمان شما از طریق دکل های ما در سطح شهر و حومه شهر می تواند به یک شبکه پایدار و یکپارچه داخلی و همزمان به اینترنت متصل بمانید و تمامی دفاتر شما می تواند اطلاعات مورد نیاز را منتقل کنند.

شبکه خصوصی مجازی یا VPN

یکی دیگر از راهکارهای ارتباط شعب قابل ارائه شرکت لاوین سرویس شبکه خصوصی مجازی و یا همان VPN هست. شاید این نام شما رو یاد فیلترینگ بیندازه اما فقط برای این جهت مورد استفاده قرار نمی گیرد. در این خدمات شبکه شما نیاز به اینترنت پرسرعت همراه آی پی ثابت خواهید داشت و با استفاده از روترهای داخلی میکروتیک که وظیفه مدیریت شبکه داخلی شما را نیز دارد می توانید به شبکه ای دیگر در هر جای دنیا متصل شوید و از اتصال خود لذت ببرید.

سرعت و کیفیت در این راهکار پایین تر بوده اما از هر مکانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید قابل راه اندازی می باشد، همچنین هزینه راه اندازی این خدمات شبکه نیز نسبت به راهکارهای دیگر پایین تر است.

در این خمات شبکه شما می توانید شبکه یکی از شعبات خود را کامل و یا چند کارمند و یا تعدادی از مدیران خود را به شبکه دیگری که مدنظر شما در هر موقعیت دیگری هست متصل نمایید. پروتکل های متعددی برای ارتباط از طریق VPN وجود دارد که انتخاب استفاده از این پروتکل ها می تواند امنیت انتقال اطلاعات را تضمین کند که لازم است قبل از انجام توسط کارشناسان شبکه لاوین مورد بررسی دقیق قرار بگیرد.

همچنین راهکارهای منسوخ شده دیگری نیز وجود دارد که شما را درگیر شرکت مخابرات خواهد کرد، مانند سرویس لیزلاین و یا MPLS که ما ارتباطات مطرح شده را به مشتریان خود ارائه می کنیم، به این علت که برای خدمات پشتیبانی سرویس ها به شرکت مثل مخابرات و یا شرکت های زیر مجموعه مخابرات وابسته نیستیم و سرعت خدمات پشتیبانی شبکه و ارائه خدمات شبکه را با سرعت بیشتری به مشتریان خود ارائه می دهیم.

این خدمات شبکه و راهکارهای ارتباط بین شعب همگی در شرکت لاوین و توسط کارشناسان شبکه شرکت ارائه می شود و محدودیتی در ارائه خدمات پشتیبانی نداریم.

جهت مشاوره و راهنمایی در خصوص خدمات و محصولات با ما در ارتباط باشید

880 35 880 021 - 4500 85 44 021

   شرکت ارتباطات شبکه لاوین به شماره ثبت 420103 در آذرماه سال 1390 در اداره ثبت شرکت ها با موضوع ارائه راه کارهای فناوری اطلاعات و ارائه خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری در تهران به ثبت رسید. در ادامه توانستیم خدمات دیگری چون دیجیتال مارکتینگ و طراحی وب سایت و همچنین طراحی و اجرای دوربین های مداربسته را نیز به زنجیره خدمات خود بیفزاییم، و اکنون با بیش از 10سال تجربه در حوزه فناوری اطلاعات آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می باشیم.