طراحی وب سایت

طراحی وب سایت

چرا طراحی سایت، امروزه یکی از مهمترین و موثرترین نیازها برای یک کسب و کار محسوب می شود؟ سایت شما در اصل همان ویترین مغازه یا کسب و کار شما است. با توجه به این موضوع که مخاطبان شما می توانند در هر نقطه از دنیا و در هر ساعت از شبانه روز، بدون هیچگونه محدودیتی از سایت شما بازدید کند؛ بنابراین طراحی سایت شما اهمیت بسیار زیادی دارد و از این رو باید طراحی سایت خود را به یک شرکت طراحی سایت حرفه ای و معتبر بسپارید.

لازم به ذکر است که طراحی سایت به تنهایی خود نمی تواند تاثیر به سزایی روی کسب و کار شما داشته باشد. شما باید بعد از طراحی، سراغ سئو سایت خود بروید تا در کلمات مرتبط با کسب و کارتان در نتایج اول یا صفحه اول گوگل حضور داشته باشید. تیم طراحی سایت لاوین نت با داشتن تجربه و مهارت لازم، به شما در راه اندازی سایت حرفه ای و متناسب با کسب و کارتان کمک می کند.

انواع سایت

با پیشرفت تکنولوژی و مباحث برنامه نویسی و همچنین اینترنتی شدن کارها، هر سایت بسته به موضوع و نوع فعالیت کسب و کار دارای یک سری چارچوب شده است و از این رو می توانیم بگوییم که سایت ها به چند دسته تقسیم می شوند:

  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت پزشکی
  • طراحی سایت آموزشی
  • طراحی سایت شخصی

تمام این سایت ها، با توجه به رفتار و تجربه کاربران (UI & UX) طراحی می شود که کار کردن با آن برای هر قشر جامعه راحت باشد و کاربر را دچار سردرگمی نکند.

طراحی سایت فروشگاهی

سایت های فروشگاهی، تجربه خرید آسان و جذاب را برای مشتریان فراهم می کند. سایت فروشگاهی نیازمند طراحی قابل دسترس است که به راحتی کاربران را به محصول هدفشان هدایت کند تا صاحبین این کسب و کار به سود و فروش محصولاتشان برسند؛ به همین دلیل است که طراحی واسط کاربری و تجربه کاربری بسیار حیاتی است.

مواردی که در سایت فروشگاهی مهم است شامل فرآیند زیر است:

  1. محصولات مهم و پرفروش در صفحه اصلی به کاربر نمایش داده شود
  2. روند سرچ و جستجو محصولاتی که در صفحه اصلی نیستند، ساده باشد
  3. صفحه محصولات ساده باشد و کاربر به راحتی بتواند توضیحات محصول را بخواند
  4. فرآیند ثبت سفارش و خرید و پرداخت وجه آن هم راحت باشد
  5. سایت شما باید سامانه تیکتینگ برای پیگیری وضعیت ارسال محصول هم داشته باشد

جوانب گرافیکی هم نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان دارد. استفاده از تصاویر با کیفیت بالا، رنگ و فونت مناسب هم برای ایجاد یک هویت خاص برای فروشگاه بسیار اهمیت دارد. در نهایت باید بگوییم، برای اینکه فروشگاه موفقی داشته باشید، طراحی سایت فروشگاهی تنها قدم اول است؛ بعد از آن مدیریت، توجه به نیازهای مشتریان و پیگیری مداوم آن ها و بروزرسانی سایت باید به بهترین شکل صورت بگیرد.

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی، اساسی ترین بخشی است که تصویر و هویت شرکت را به دنیای دیجیتال منتقل می کند. سایت شرکت شما، نه تنها باید اطلاعات کامل و دقیقی از محصولات و خدمات شرکت ارائه دهد، بلکه باید بیانگر ارزش ها، اهداف و ماموریت های سازمان یا شرکت شما نیز باشد. طراحی یک سایت شرکتی، نیازمند رعایت استانداردهای طراحی است تا باعث جلب توجه و اعتماد مخاطبان شود. موارد زیر در سایت شرکتی بسیار مهم است:

  1. ساختار و طراحی منطقی که اطلاعات شرکت یا محصولات به آسانی مشاهده شود
  2. عکس و ویدئوهای با کیفیت از معرفی شرکت، کارمندان، محصولات
  3. صفحه بلاگ با اطلاعات به روز در مورد آخرین تغییرات شرکت یا مقالات مرتبط با حوزه فعالیت شرکت
  4. نمایش راه های ارتباطی و تعاملی با بازدید کنندگان سایت

برای سایت های شرکتی بسیار مهم است که در موتورهای جستجو مثل گوگل به بهترین شکل دیده شوند؛ از این رو تمام محتوای سایت باید با رعایت استانداردهای سئو باشد تا مخاطبین بیشتری را به سمت سایت هدایت کند.

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی بسیار حساس و حیانی است؛ زیرا این سایت ها، نقش اساسی در ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی و اطلاعات به مراجعین دارند. موارد زیر در این نوع سایت ها مهم و اساسی است:

  • رابط کاربری مناسب
  • بخش بلاگ پرمحتوا که اطلاعات دقیق و بروز را به مراجعین ارائه می دهد
  • قابلیت رزرو آنلاین برای پزشکان
  • ارتباط مستقیم با تیم پشتیبانی و تیم درمانی

علاوه بر موارد بالا، امنیت و حفظ حریم خصوصی اطلاعات بیماران هم اهمیت بالایی دارد. این سایت ها باید از نظر استانداردهای امنیتی در بالاترین سطح باشند.

طراحی سایت آموزشی

طراحی یک سایت آموزشی بسیار چالش برانگیز و همچنین پرفراز و نشیب است؛ زیرا باید اطمینان دهد که ارائه محتوا و اطلاعات آموزشی به شکلی سازمان یافته، جذاب و آموزنده باشد. یکی از عناصر کلیدی در این نوع سایت ها، ساختار منطقی و ساده است که به کاربران اجازه می دهد به راحتی به محتواها و دوره های آموزشی دسترسی پیدا کنند.

همچنین استفاده از رابط کاربری یا UI موثر و دلنشین، امکاناتی مانند جستجوی پیشرفته، امکان ذخیره و پیشرفت در دوره های آموزشی و ارتقا تعامل بین کاربران و اساتید از جمله مواردی هستند که سایت آموزشی را به یک منبع قدرتمند برای یادگیری تبدیل می کند.

در کنار طراحی، محتوای سایت آموزشی بسیار حیاتی است. اطلاعات دقیق، به روز و کامل در کنار روشن سازی ها و مطالب جذاب و قابل فهم، نقش اساسی در جذب کاربران دارد. فراموش نکنید که محتوای آموزشی باید شامل ویدئو، صدا، تصاویر تعاملی، آزمون ها و تست های آنلاین و امکانات همکاری گروهی باشد تا تجربه یادگیری را بهبود ببخشد و کاربران را در فرآیند یادگیری فعال و موثری قرار دهد.

طراحی سایت شخصی

سایت شخصی، یک پلتفرم مهم برای ارتباط و ارائه اطلاعات درباره یک فرد به جامعه است. این سایت ها معمولا شخصیت، اهداف و علایق فرد را نشان می دهد. نکاتی که در طراحی سایت شخصی مهم هستند، شامل:

  • انتخاب مناسب رنگ
  • تصاویر شخصی و تصاویر و ترکیبات گرافیکی
  • طراحی این سایت ها باید ساده باشد
  • محتوای جذاب و مفید مثل مقالات، نمونه کارها، تجربیات شخصی و…
  • دکمه های ارتباطاتی و شبکه های اجتماعی

مراحل طراحی سایت در لاوین نت

برای شروع هر کار حرفه ای باید در ابتدا تعیین مسیر شود تا بتوانید متناسب با آن عمل کنید؛ طراحی سایت در لاوین نت هم از این قاعده مستثنا نیست و باید طبق مراحل خاصی جلو برویم.

  1. قدم اول را شما باید بردارید. ابتدا باید تصمیم بگیرید که آیا قصد همکاری با لاوین نت را دارید یا خیر؟ اگه پاسخ شما به این سوال مثبت است، باید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و جزئیات پروژه خود را با ما در جریان بگذارید.
  2. در این مرحله، تیم طراحی سایت ما، پروژه شما را بررسی می کنند و نیازها و جزئیات آن را مشخص می کند.
  3. اگر شرایط و جزئیات پروژه، مورد توافق طرفین قرار گرفت، ابتدا باید قراردادی بین هر دو طرف نوشته شود.
  4. در این مراحل، شروع به طراحی سایت شما می کنیم و طبق زمانبندی که موقع قرارداد طی کردیم، پروژه را به صورت نسخه اولیه در اختیار شما قرار می دهیم.
  5. شما سایت را بررسی می کنید و اگر نیاز به تغییرات داشت، اطلاع می دهید و تغییرات را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهیم و نسخه نهایی را منتشر می کنیم.
  6. پس از انتشار نسخه نهایی، نوبت به آموزش مدیریت و پنل سایت است که آموزش های لازم را هم در اختیارتان قرار می دهیم.

اهمیت طراحی سایت

طراحی سایت شامل همان مواردی است که شما در طول استفاده از یک سایت به آن نیاز دارید که می توان به موارد مختلفی از جمله طراحی ظاهری سایت، چیدمان و امکانات مربوط به آن اشاره کرد. یک سایت خوب و حرفه ای در تمامی موارد به صورت مناسب طراحی می شود. ضعف در هر کدام از بخش ها می تواند باعث ضرر و زیان در کسب و کار آنلاین شما شود.

امروزه طراحی سایت و داشتن یک سایت برای هر کسب و کاری، تبدیل به یک امر ضروری شده است؛ به طوری که اگر در این فضا حضور نداشته باشید، عملا کسب و کارتان پیشرفت نخواهد کرد. با این اوصاف، شما باید سایتی زیبا و شکیل از نظر ظاهری و کاکرد ساده ای داشته باشد.

یکی از موضوعات مهم دیگر، سرعت سایت شما است؛ اگر سرعت لود یا بارگذاری سایتتان بیشتر از ۷ ثانیه طول بکشد، شما مشتریان و کاربران آنلاین خود را از دست می دهید. این نکته را هم در نظر بگیرید که گوگل به سایت هایی که زیر ۴ ثانیه بارگذاری می شود، بها و اعتبار می دهد؛ بنابراین اگر به فکر رضایت و نگهداری کاربران و مشتریان آنلاین خود هستید، می توانید به لاوین نت اعتماد کنید و پروژه خود را به ما بسپارید تا سایتی با بالاترین استانداردها داشته باشید.

پشتیبانی سایت شرکت لاوین نت

یکی دیگر از مزیت ها و نقاط قدرت برای اینکه طراحی سایت خود را به لاوین نت بسپارید، پشتیبانی سایت شما است که به مدت ۱ سال به صورت رایگان، سایت شما را پشتیبانی می کنیم و در این مدت، هر سوالی که در مورد مدیریت سایتتان داشتید، می توانید از کارشناسان لاوین نت بپرسید و حمایت ما را کنارتان داشته باشید.

طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی سایت ریسپانسیو از ویژگی های منحصر به فرد پروژه های طراحی وب تیم طراحی و توسعه لاوین نت است. با توجه به گسترش و پیشرفت تکنولوژی و گوشی های هوشمند، بیشتر کاربران در حال حاضر با گوشی های موبایل خود از سایت شما بازدید می کنند؛ بنابراین سایت شما باید طوری طراحی شود که ظاهر درست و جذابی در همه دستگاه ها (از جمله کامپیوتر – لپ تاپ – موبایل – تبلت) داشته باشد که به این نوع طراحی، طراحی ریسپانسیو می گویند.

در واقع ریسپانسیو بودن یعنی واکنش گرا بودن سایت شما؛ سایت شما به سایز صفحه دستگاهی که با آن سایت را باز می کنید، واکنش نشان می دهد و ممکن است تغییراتی در طراحی اعمال شود.

هزینه طراحی سایت | قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت با توجه به امکاناتی که برای یک پروژه پیاده می شود، متفاوت است. شما ابتدا باید پروژه و نیازهای خود را برای ما شرح دهید تا طراحان سایت لاوین نت، پس از بررسی این موارد به شما قیمت نهایی را اعلام کند.

جهت مشاوره و راهنمایی در خصوص خدمات و محصولات با ما در ارتباط باشید

880 35 880 021 - 4500 85 44 021

   شرکت ارتباطات شبکه لاوین به شماره ثبت 420103 در آذرماه سال 1390 در اداره ثبت شرکت ها با موضوع ارائه راه کارهای فناوری اطلاعات و ارائه خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری در تهران به ثبت رسید. در ادامه توانستیم خدمات دیگری چون دیجیتال مارکتینگ و طراحی وب سایت و همچنین طراحی و اجرای دوربین های مداربسته را نیز به زنجیره خدمات خود بیفزاییم، و اکنون با بیش از 10سال تجربه در حوزه فناوری اطلاعات آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می باشیم.

درباره ما